کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737995369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

راه‎اندازی سرویس پست تلفنی از هفته‎ی آینده در تهران

مدیرعامل شرکت پست، گفت: پست تلفنی تا کنون در دو استان اصفهان و آذربایجان شرقی مورد بهره برداری قرار گرفته و این سرویس هفته آینده در تهران افتتاح خواهد شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ محمد حسن کرباسیان که به مناسبت روز جهانی پست در جمع خانواده شرکت پست سخن می‎گفت، اظهار داشت: امیدواریم بر اساس برنامه 100 روزه ارائه شده بتوانیم این سرویس را تا پایان این مدت مشخص شده در 9 مرکز دیگر نیز راه اندازی کنیم.

وی افزود: طی سال های گذشته و با تلاش های انجام شده، سرویس های متنوعی بر بستر فناوری اطلاعات پیاده سازی شده است که از آن جمله می توان به خرید و فروش اینترنتی اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: خرید و فروش اینترنتی در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته، 90 درصد رشد داشته است.
مدیرعامل شرکت پست با اشاره به توجه وزیر ارتباطات به این حوزه تصریح کرد: این علاقه وزیر ارتباطات موجب برطرف شدن مشکلات موجود در این بخش خواهد شد.

گفتنی است؛ سرویس پست تلفنی این امکان را بوجود می آورد که به جای مراجعه مشتری به واحدهای قبول پستی، با تماس 193 این متصدیان پستی هستند که به نشانی فرستنده مراجعه کرده و مرسولات وی را در همان محل در قالب هر سرویسی که بخواهد قبول می کنند.

سیتنا اضافه می‎کند که ماموران پست 193 در شهر تهران باید در حدود 90 دقیقه پس از تماس تلفنی به آدرس مورد نظر مراجعه کنند و مرسولات پستی مردم را دریافت نمایند. البته به دلیل ترافیک سنگین سطح شهر گاهی اوقات ارائه این سرویس پستی در کوتاهترین زمان ممکن مقدور نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17153 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/07/14 تعداد مشاهده: 1806
کلید واژه ها:
سافت گذر